Wniosek o zezwolenie na wykreślenie hipoteki przymusowej

Sprawę prowadzi:
Wydział Finansowo-Budżetowy
Małgorzata Hlebowicz - Naczelnik Wydziału, tel. 42 714 31 27

Miejsce składania:
Biuro Obsługi Klienta
Urząd Miasta Zgierza (parter)

Plac Jana Pawła II 16
Zgierz 95-100

Opis procedury:
W celu wykreślenia hipoteki przymusowej należy:
- złożyć wniosek o zezwolenie na wykreślenie hipoteki przymusowej,
- do wniosku załączyć dowód opłaty skarbowej.

Termin załatwienia:
Do 30 dni.

Opłata skarbowa:
Opłata wynosi 82 zł.

Tryb odwołania:
Nie przysługuje.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2017 r. poz. 1007 ze zm.)



Załączniki
Nazwa dokumentuData publikacjiRozmiar
dokument Wniosek2017-12-20 10:08 338.67 KB 
dokument Wniosek2017-12-20 10:08 26.5 KB 

Ilość odsłon: 2277
Dokument wytworzył(a): Wydział Finansowo-Budżetowy
Wprowadził(a): Aleksandra Wiaderkiewicz
Data publikacji: 2013-02-27 12:43
Ostatnia zmiana: 2017-12-20 10:08
Zakres ostatniej zmiany: Aktualizacja artykułu i wniosku.

Rejestr zmian - (5)
Data: 2017-12-20 10:08Wprowadził(a): Aleksandra WiaderkiewiczOpis zmian: Aktualizacja artykułu i wniosku.
Data: 2017-12-08 15:49Wprowadził(a): Aleksandra WiaderkiewiczOpis zmian: Aktualizacja podstawy prawnej.
Data: 2016-10-04 13:03Wprowadził(a): Aleksandra WiaderkiewiczOpis zmian: Aktualizacja.
Data: 2015-08-13 10:20Wprowadził(a): Aleksandra WiaderkiewiczOpis zmian: Aktualizacja i publikacja nowego wniosku.
Data: 2015-06-16 17:14Wprowadził(a): Aleksandra WiaderkiewiczOpis zmian: Zmiana nazwy wydziału i podstawy prawnej.
Data: 2013-02-27 12:43Wprowadził(a): Aleksandra WiaderkiewiczOpis zmian: Przeniesienie artykułu z Cyfrowego Urzędu.
separator