Sprawę prowadzi:
Wydział Promocji, Kultury i Sportu
Anna Strzelecka – tel. 42 7143 295
Opis procedury:
1. Złożenie wniosku zawierającego:
- oznaczenie podmiotu wnioskującego o wydanie materiałów promocyjnych,
- określenie charakterystyki wnioskodawcy pozwalającej na faktyczną realizację zamierzonego zadania, projektu itp.,
- szczegółowy opis przedsięwzięcia (zadania, projektu), podczas którego wydawane będą materiały promocyjne miasta Zgierza wraz z podaniem daty, miejsca realizacji i zasięgu – projekt regionalny, ogólnopolski, europejski itd.,
- krótki opis doświadczeń związanych z dokonanymi działaniami promującymi miasto,
- określenie ilości i rodzaju materiałów promocyjnych i ich odbiorców,
- opis sposobu promocji projektu, zadania itp.,
- podpis z pieczątką osoby upoważnionej do składania wniosku.
2. Rozpatrzenie wniosku w trybie odpowiedzi przez jednostkę wydającą materiały promocyjne – Wydział Promocji, Kultury i Sportu.
Termin załatwienia sprawy:
Zgłoszenia przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miasta Zgierza. Rozpatrzenia wniosku dokonuje Wydział Promocji, Kultury i Sportu w terminie 10 dni od daty wpłynięcia wniosku. Wydanie przyznanych materiałów w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
Miejsce składania:
Biuro Obsługi Klienta (parter)
Urząd Miasta Zgierza
pl. Jana Pawła II 16
Zgierz 95-100
Opłaty:
Bez opłat
Tryb odwołania:
Brak.