Na podst. zarządzenia Nr 1/V/2009 Prezydenta Miasta Zgierza z dnia 2 stycznia 2009 r.
Regulamin
naboru na wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miasta Zgierza
§ 1
Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze jest otwarty i konkurencyjny, odbywa się na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458), zwanej dalej „ustawą”.
§ 2
-
Oceny kandydatów i przeprowadzenia procedury naboru dokonuje komisja konkursowa, zwana dalej „komisją”.
-
Komisję powołuje Prezydent Miasta Zgierza.
-
Komisja jest powoływana każdorazowo dla poszczególnego naboru.
-
W skład komisji wchodzą co najmniej 4 osoby.
§ 3
Komisja ustala treść ogłoszenia o naborze i przekazuje ją do publikacji, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ustawy.
§ 4
-
Po upływie terminu do składania dokumentów przez kandydatów komisja dokonuje oceny formalnej złożonych dokumentów.
-
Ocena dokumentów polega na zapoznaniu się przez komisję z dokumentami nadesłanymi przez kandydatów.
-
Wynikiem oceny dokumentów jest określenie spełnienia przez kandydata wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu.
§ 5
-
Komisja dokonuje oceny merytorycznej kandydatów w oparciu o problemowe lub szczegółowe metody naboru i pisemne (test, rozwiązanie zadania problemowego), ustne lub mieszane techniki naboru.
-
Kandydat powinien być oceniony zarówno pod względem spełnienia wymogów związanych ze stanowiskiem urzędniczym (niezbędnych i dodatkowych), jak i wyników rozmowy kwalifikacyjnej lub testu.
§ 6
-
Po dokonaniu oceny merytorycznej, komisja przystępuje do podsumowania naboru i wyłonienia kandydata, który osiągnął najlepszy wynik w trakcie naboru.
-
Komisja wyłania kandydata w drodze głosowania, każdemu członkowi komisji przysługuje 1 głos „za”.
-
Głosowanie obejmuje wszystkich kandydatów podlegających ocenie merytorycznej.
-
Za wyłonionego uważa się kandydata, który otrzymał największą liczbę głosów „za”.
-
W razie równości głosów rozstrzygający głos należy do przewodniczącego komisji albo przeprowadza się postępowanie uzupełniające.
§ 7
-
Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego postępowania, zawierający elementy określone w art. 14 ust. 2 ustawy, stanowiący załącznik do regulaminu.
§ 8
-
Po ustaleniu wyniku naboru i sporządzeniu protokołu komisja podaje informację do Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zgierza oraz na tablicę ogłoszeń Prezydenta Miasta Zgierza.
-
Wynik ustalony przez komisję jest ostateczny.